دلیلی که وقتی میرم روی پل به همه میخندم..:)

دلیلی که وقتی میرم روی پل به همه میخندم..:)
دیدگاه ها (۲)

https://wisgoon.com/viurni

من دیوونه نبودم..فقط به عشق باور داشتم..

همچون انار خون دل از خویش میخوریمغم پروریم حوصلهی

وقتی خرش از پل گذشت، بر می‌گردد و به ریش شما می‌خندد‌

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط