اشگال نداره شوگا:))
اشگال نداره شوگا:))
مواقعی هم وجود داره که تو با دنیا بسازی ولی دنیا باهات نسازه ولی تو دووم بیار چون به خواستد میرسی:)
این حرف فقط برای شوگا نیست:)
تویی که این پیام هم داری می خونی شاید یه موقع هایی نارحت بشی ولی بدون که داری به هدفت نزدیک میشی که ناراحت میشی :)
مثل همیشه آرمی مواضب خودت باش، غذاخوب بخور، مریض نشو و خوب باش تا پسرامون برگردن:)))))))
مواقعی هم وجود داره که تو با دنیا بسازی ولی دنیا باهات نسازه ولی تو دووم بیار چون به خواستد میرسی:)
این حرف فقط برای شوگا نیست:)
تویی که این پیام هم داری می خونی شاید یه موقع هایی نارحت بشی ولی بدون که داری به هدفت نزدیک میشی که ناراحت میشی :)
مثل همیشه آرمی مواضب خودت باش، غذاخوب بخور، مریض نشو و خوب باش تا پسرامون برگردن:)))))))
- ۱.۶k
- ۰۵ بهمن ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط