خداروشکر ..رو پای خودمون وایسادیم روزهای خوبی نداشتیم ..

خداروشکر ..رو پای خودمون وایسادیم روزهای خوبی نداشتیم ...اما تجربه خوبی شد
دیدگاه ها (۳)

خسته شدم😂😂😂😂

کرج خبری از اغتشاش و اعتراض نیست

دوره زمونه خیلی بدی شده تا زنده هستیم دنبال اذیت کردن حاشیه ...

😅😅😅😅

از انتخاب تا سند کنارتم

خیلی هامون بچگی خوبی نداشتیم ولی این لالایی بهمون آرامش میدا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط