غمگین نیست؟!:)

غمگین نیست؟!:)
اینکه یه زمانی عاشق هم بودیم،..ولی الان غریبه ایم ‌؛)
دیدگاه ها (۳)

اشکالی نداره..:)

پس..قبل از اینکه بری، کاری هست که بتونم انجام بدم تا حال قلب...

الان دوتا غریبه ایم با راز های مشترک:)

الان دوتا غریبه ایم با راز های مشترک

ولی اون زمانی که فقط یه بچه بودیم.....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط