واقعا چرا اینجوری هستیم فقط منتظریم تا طرف حرفش بزنه بعد

واقعا چرا اینجوری هستیم فقط منتظریم تا طرف حرفش بزنه بعد با خاک یکسانشون کنیم
انسانم ارزوست🥺🥺
دیدگاه ها (۲)

امیدوارم🥺🥺

از قدیم رسم بودکه اگر ستاره دنباله دار دیدی آرزو کنیاگر قاصد...

مشکل ما خدا نیست

دل دیگه اون طاقتا رو نداره...••●❥

"لامینه یامال" پرچم فلسطین را در جشن های بارسلونا در لیگ اسپ...

یا خیلی خیلی احمقی یا دست نشانده اسرائیل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط