رفیقم مهساست و دیگر حقی ندارم دوست داشته باشم🚫🚫

رفیقم مهساست و دیگر حقی ندارم دوست داشته باشم🚫🚫
دیدگاه ها (۸)

قانون جدید دخترا😋بودی..بودم..بود.😎رفتی...😥ریدم🤬..روت🤯

👨🏻‍🎤💯💯💯

بهتراز تو و قشنگتراز تو برام دیگه وجود نداله دلبر❤M❤

قول هیچ دوست دارمیو نمیخورم چون به کسی جز رفیقم اعتماد ندارم...

من اگه همه رو دوست داشته باشم تورو دوست ندارم

مخاطب ؟ من اصلا قلب ندارم که کسی را دیگه دوست داشته باشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط