-محبوب من،

-محبوب من،
   این جهان که نشد
   قرارمان جهان بعدی،پای درخت بِه،
   به صرف چای و کیک پرتقالی.🙂😑
دیدگاه ها (۰)

. همونی باش که هستی...!🖤‌𓏺

بارون زده خیس....

ولی اینا خیلی خوبن...

حق😂😂😂حمایت ولایک نکرده نرورفیق🧡

بازسازی واقعه غدیر به سبک انیمیشن محبوب این روزهای مردم جهان

در این جهان در جهان میانی و در جهان بعدی همیشه عاشقت خواهم ب...

اگر نشد؟ زندگی بعدی ؟ من ذوق آن را در همین زندگی داشتم یا د...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط