بخاطر اینکه با همه وجودم میگفتم دوست دارم الان همع وجودم

بخاطر اینکه با همه وجودم میگفتم دوست دارم الان همع وجودم درد میکنه 😔😔🥀🥀💔💔
دیدگاه ها (۰)

گریه کن به حال قلبم🥲🥲🥲

رگ خواب قلبم تو دست تو بوده👍👍👍

شب همگی بخیر 🌺🌺🌼🌼💐💐

نمیدونم بار چندمه؟؟؟؟؟؟؟

من پروانه ها رو دوست دارم بخاطر شینوبوقد کوتاهی رو دوست دارم...

با آخرین نفسم میگفتم«دوست دارم»❤️‍🩹

مشتیا دوستون دارم❤️و اینکه من همه تون رو دوست دارم همه تون ر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط