من دومی رو ترجیح میدم خودمم آرامش اعصاب پیدا می کنم 😹🤍💖

من دومی رو ترجیح میدم خودمم آرامش اعصاب پیدا می کنم 😹🤍💖
دیدگاه ها (۱۵)

به من میگن مودی خودمم قبول دارم 😹 جدی من مودیم ؟ هاااا؟؟؟

میییی»»»»»»😹

خوووو چیکار کنم ......)🫀🤍💖😹

🥀🫀

دومی هستی یا اولی؟من که دومیم😂ولی ترجیح میدم همینجوری بمونم

والا من ترجیح میدم جمع رو ترک کنم😑😑

ترجیح میدم سکوت کنم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط