به نظرم ارزششو داشت که همشو از دست دادیم

دیدگاه ها (۲)

فالوش کنید :(j.e.o.n)

هیترا یکم آدم باشین به خدا کار سختی نیس

سر از دست دادیم سرور از دست دادیم.. #کربلایی_محمدرضا_نوشه_ور

سر از دست دادیم، سرور از دست دادیم#رهبر_شهید

هیچ چیز آسون به دست نمیاد—اما ارزششو داره.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط