بمباران یکی ازپایگاههای آمریکادربحرین (اینجوری بایدزد)

بمباران یکی ازپایگاههای آمریکادربحرین (اینجوری بایدزد)
دیدگاه ها (۰)

لعنت خدابروطن فروش وخائن ومنافق لعنت خدابرمزدوران داخلی که ب...

صلح ازطریق قدرت

الله اکبر هدف قرارگرفتن محل تجمع نیروهای موسادباموشک

آتش بس نقض نشده

یکی که اینجوری دستش یگیرم❤️😍

لحظه بمباران بیت رهبری 💔...#عاشورا #بمباران #روضه #ایران #جن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط