به سلامتی رهامیر وایی جر خوردم از خنده این چه سمی بوددددد

به سلامتی رهامیر وایی جر خوردم از خنده این چه سمی بوددددد😂😂😂🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۳)

خیلی دوست دارم:)😔کاش توی ویسگون یا روبیکا بودی که چقدر دوست ...

مشکل من خوشگلیته من قربونت برم آخه💜

مَماخش میخاره خوووووو😂😂😂الهی فدای اون خنده هات بشممممم🧡

امروز سالگرد این استوری امیر جانه🖤💔🧡💜

سر این از خنده جر خوردم 🤣

جر خوردم از خنده عاشق این کلیپ شدم 🤣🤣🤣

جر خوردم از خنده 😂🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط