👤: چی میگی پیری .

👤: چی میگی پیری .
Me: خودتون گفتین
سـن یــک عـــدده.
دیدگاه ها (۰)

هنوز زنده اییتو یکی از شکست حرف نزن .

من سرد رفتار نمیکنم .خوده واقعیمه.بهتره زانو بزنی.یابمیر.

👤:من بوکس کارم،من کاراته کارم،من بدنسازم......Me: نـشـونــم ...

میتونی گریه کنی اشک بریزی ولی دیگه از ما نیستی.

...

اگه گفتین شیپ یونگی و جیمین مساوی است با چی ؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط