آپدیت اینستاگرام برند ARIH با ویدئویی از جین، یونگی، جیهو
آپدیت اینستاگرام برند ARIH با ویدئویی از جین، یونگی، جیهوپ و جونگ کوک از گروه بزرگ ، پرافتخار و جهانی👑BTS👑برای این برند👌💜👑🐹🐱🐿🐇💜👏😎💪😏
ترجمهی صحبتهای داخل اعضا :
🐇 : خب، سوال اول... طعم موردعلاقهتون چیه؟
🐿️ : طعم موردعلاقهم پرتقاله. آره، واقعاً خوشمزهست.
🐇 : طعم موردعلاقهی من لیمو-لایمه.
🐹 : طعم موردعلاقهی من تروپیکاله. طعمش غلیظه و دوستش دارم. شیرینه، دقیقاً همون مدلی که من میپسندم.
🐱 : طعم موردعلاقهی من هم پرتقاله. از همون اولین باری که امتحانش کردم، عاشق طعم پرتقال شدم.
🐿️ : دقیقاً همون طعمیه که از پرتقال انتظار داری. گازدار و خیلی باطراوته.
🗣️ : فکر میکنید کدوم طعم از همه محبوبتر بشه؟
🐱 : قطعاً پرتقال.
🐇 : هوم... محبوبترین؟
🐹 : منم فکر میکنم پرتقال محبوبترین باشه. از قدیم آبپرتقال همیشه پرطرفدار بوده و نوشیدنیهای پرتقالی معمولاً بیشتر از بقیه محبوب میشن، پس احتمالاً پرتقال.
🐇 : راستش احتمالاً همون سه طعمی که ما انتخاب کردیم.
🐱 : همشون خوبن. همهشون...
🐿️ : ولی اگه در سطح جهانی نگاه کنیم، فکر میکنم تروپیکال بیشتر مورد استقبال قرار بگیره.
🗣️ : این نوشیدنی انرژیزا رو به چه کسی پیشنهاد میدید؟
🐇 : به خودم!
🐿️ : من به شوگا پیشنهادش میکنم.
🐱 : آره، من بهش احتیاج دارم.
🐿️ : میدونستم!
🐱 : من عاشق نوشیدنیهای گازدارم. از اون آدمام که صبح اول وقت نوشابه میخورن.
🗣️ : طعم موردعلاقهتون از این نوشابه چیه؟
🐱 : طعم موردعلاقهی من پرتقاله. وقتی به یه چیزی علاقه پیدا کنم، مثل لباس، دیگه همون رو ادامه میدم؛ یه مدل لباس، یه طعم.
🐹 : طعم موردعلاقهی من هلو-انبهست. خیلی خوشمزهست.
🐇: برای من باز هم لیمو-لایم.
🐿️ : این دفعه گریپفروت رو انتخاب میکنم. کلاً نوشیدنیهای گریپفروت رو خیلی دوست دارم.
🗣️ : فکر میکنید این بار کدوم طعم از همه محبوبتر بشه؟
🐿️ : به نظرتون کدومه؟
🐱 : من میگم سیب و دارچین!
🐿️ : منم همینو میگم؛ سیب و دارچین.
🐱 : طعم سیب و دارچین واقعاً خاص بود. تا حالا همچین طعمی نچشیده بودم.
🗣️ : این نوشابه رو به چه کسی پیشنهاد میکنید؟
🐿️ : به کی پیشنهادش میدید؟
🐇 : بازم به خودم!
🐹 : پس این دفعه من خودمو انتخاب میکنم.
🐇 : آخه سالمه. مواد تشکیلدهندهش خوبه و حس میکنی بدون نگرانی میتونی ازش لذت ببری.
🐱 : من واقعاً میتونم فقط همینو بخورم.
🐿️ : من به کسایی که معمولاً نوشابه دوست ندارن، مخصوصاً پدر و مادرم، پیشنهادش میکنم.
🐱 : درسته، برای پدر و مادرها هم خیلی مناسبه.
🐿️ : دوست دارم این نوشیدنی رو بهشون پیشنهاد بدم.
🗣️ : بیشتر چه زمانی دلتون میخواد ARIH بخورید؟
🐇 : موقع تمرین! هی بخور، هی بخور!
🐿️ : و غذا هم بخور! (میخنده) غذا هم بخور!
🗣️ : اسمش چیه؟
🐹🐱🐿️🐇: آریح!
🗣️ : این اسم رو کی انتخاب کرد؟
🐹🐱🐿️🐇: بیتیاس!
FOR ASIA MAN WE ARE PAVED THE
WAY😏😎💪
#BTS
#ARMY
#بنگتن_نیوز
#اخبار_رسمی_بی_تی_اس
#اخبار_بی_تی_اس
#ما_پشت_بی_تی_اس_هستیم #بی_تی_اس_راه_کیپاپ_را_هموار_کرده_است
#بی_تی_اس_راه_فضا_را_برای_کیپاپ_هموار_کرده_است
#بی_تی_اس_سَروَرِ_کیپاپ_است
#اتحاد_ارمی
ترجمهی صحبتهای داخل اعضا :
🐇 : خب، سوال اول... طعم موردعلاقهتون چیه؟
🐿️ : طعم موردعلاقهم پرتقاله. آره، واقعاً خوشمزهست.
🐇 : طعم موردعلاقهی من لیمو-لایمه.
🐹 : طعم موردعلاقهی من تروپیکاله. طعمش غلیظه و دوستش دارم. شیرینه، دقیقاً همون مدلی که من میپسندم.
🐱 : طعم موردعلاقهی من هم پرتقاله. از همون اولین باری که امتحانش کردم، عاشق طعم پرتقال شدم.
🐿️ : دقیقاً همون طعمیه که از پرتقال انتظار داری. گازدار و خیلی باطراوته.
🗣️ : فکر میکنید کدوم طعم از همه محبوبتر بشه؟
🐱 : قطعاً پرتقال.
🐇 : هوم... محبوبترین؟
🐹 : منم فکر میکنم پرتقال محبوبترین باشه. از قدیم آبپرتقال همیشه پرطرفدار بوده و نوشیدنیهای پرتقالی معمولاً بیشتر از بقیه محبوب میشن، پس احتمالاً پرتقال.
🐇 : راستش احتمالاً همون سه طعمی که ما انتخاب کردیم.
🐱 : همشون خوبن. همهشون...
🐿️ : ولی اگه در سطح جهانی نگاه کنیم، فکر میکنم تروپیکال بیشتر مورد استقبال قرار بگیره.
🗣️ : این نوشیدنی انرژیزا رو به چه کسی پیشنهاد میدید؟
🐇 : به خودم!
🐿️ : من به شوگا پیشنهادش میکنم.
🐱 : آره، من بهش احتیاج دارم.
🐿️ : میدونستم!
🐱 : من عاشق نوشیدنیهای گازدارم. از اون آدمام که صبح اول وقت نوشابه میخورن.
🗣️ : طعم موردعلاقهتون از این نوشابه چیه؟
🐱 : طعم موردعلاقهی من پرتقاله. وقتی به یه چیزی علاقه پیدا کنم، مثل لباس، دیگه همون رو ادامه میدم؛ یه مدل لباس، یه طعم.
🐹 : طعم موردعلاقهی من هلو-انبهست. خیلی خوشمزهست.
🐇: برای من باز هم لیمو-لایم.
🐿️ : این دفعه گریپفروت رو انتخاب میکنم. کلاً نوشیدنیهای گریپفروت رو خیلی دوست دارم.
🗣️ : فکر میکنید این بار کدوم طعم از همه محبوبتر بشه؟
🐿️ : به نظرتون کدومه؟
🐱 : من میگم سیب و دارچین!
🐿️ : منم همینو میگم؛ سیب و دارچین.
🐱 : طعم سیب و دارچین واقعاً خاص بود. تا حالا همچین طعمی نچشیده بودم.
🗣️ : این نوشابه رو به چه کسی پیشنهاد میکنید؟
🐿️ : به کی پیشنهادش میدید؟
🐇 : بازم به خودم!
🐹 : پس این دفعه من خودمو انتخاب میکنم.
🐇 : آخه سالمه. مواد تشکیلدهندهش خوبه و حس میکنی بدون نگرانی میتونی ازش لذت ببری.
🐱 : من واقعاً میتونم فقط همینو بخورم.
🐿️ : من به کسایی که معمولاً نوشابه دوست ندارن، مخصوصاً پدر و مادرم، پیشنهادش میکنم.
🐱 : درسته، برای پدر و مادرها هم خیلی مناسبه.
🐿️ : دوست دارم این نوشیدنی رو بهشون پیشنهاد بدم.
🗣️ : بیشتر چه زمانی دلتون میخواد ARIH بخورید؟
🐇 : موقع تمرین! هی بخور، هی بخور!
🐿️ : و غذا هم بخور! (میخنده) غذا هم بخور!
🗣️ : اسمش چیه؟
🐹🐱🐿️🐇: آریح!
🗣️ : این اسم رو کی انتخاب کرد؟
🐹🐱🐿️🐇: بیتیاس!
FOR ASIA MAN WE ARE PAVED THE
WAY😏😎💪
#BTS
#ARMY
#بنگتن_نیوز
#اخبار_رسمی_بی_تی_اس
#اخبار_بی_تی_اس
#ما_پشت_بی_تی_اس_هستیم #بی_تی_اس_راه_کیپاپ_را_هموار_کرده_است
#بی_تی_اس_راه_فضا_را_برای_کیپاپ_هموار_کرده_است
#بی_تی_اس_سَروَرِ_کیپاپ_است
#اتحاد_ارمی
- ۳۴۱
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط