"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"
دیدگاه ها (۰)

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

"اگه تو بازی مرکب بودی، کدوم کاراکتر رو انتخاب میکردی؟"

"تنها راه برنده شدن، بازی کردن در کنار هم است.🎀🔪

"آیا حاضری برای برنده شدن، هر کاری بکنی؟"

محبوبه بودی کدوم رو انتخاب میکردی ؟! 😜 #بامداد_خمار

تو جاش بودی کدومو انتخاب میکردی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط