حقیقتا من یه بار یه پسره بم پیام داد و اینا بعد منم پیام

حقیقتا من یه بار یه پسره بم پیام داد و اینا بعد منم پیام میدادم ولی به عنوان یه دوست معمولی بعد دیگه بهش گفتم نمیخوام پیام بدم و اینا و...(بهش میگفتم داداش،برادر،عمو،خاله)
دیدگاه ها (۰)

میگن "عشق" ۳ حرفه ،ولی من میگم همش "حرفه"💩💩✅

و دیگر هیچ...

راجب یخ نیس

یه روانی دو قطبی بگایینش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط