تو جایی از قلبم رو داری که هیچکس نمیتونه داشته باشه ((:

تو جایی از قلبم رو داری که هیچکس نمیتونه داشته باشه ((:
زوج نانازمم 💍📎
دیدگاه ها (۰)

معلومه که ارزشش رو داشت مثل پرنسس ها با اسمه رفتار میکنه ! 🎀...

چقدر نازه زوجم ☺️🥰مراقب خودت باش چون من از تو فقط یکی دارم ♡

قشنگترین کاپل ☺️🤌

اخجون____💣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط