✍🏻یه "آدم هایی" هستن که طرف یه بار پیام
مید‌ه ها، ولی تو صَد بار میخونیش..
اون فقط یه ویس کوتاه میفرسته‌‌، ولی تو بارهااا بهش گوش میدی.
اون یه زنگ کوچیک بهت میزنه، ولی تو کل ۲۴ ساعت
اون روز رو با همون یه زنگ خوشحالی
نمیدونم جریان چیه؛ ولی..
"دوست داشتن واقعی حس عجیبیه"...𓂃 ִֶָ 𓆩🫂𓆪᭄
دیدگاه ها (۰)

#تکست #دلنوشت #استوری#زیبا #خاص #حرف_دل #دکلمه #متن #متن_نو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط