اگر نیاز نبود خودم رو سانسور کنم:

من میخوام تو ۱۹۹۵ باشم...

یادبگیرین.

خیلی زشته میپری وسط حرف یکی که داره درست میگه.

شاید در زندگی بعدی دلم یک چیز دیگه رو بخواد

هیچ وقت

امیدوارم بتونم اینجوری زندگی کنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط