پسر خوب تهش ک خودت شکستی قلب دخترتو 🥺👥️️🖤

پسر خوب تهش ک خودت شکستی قلب دخترتو 🥺👥️️🖤
#دپ
دیدگاه ها (۰)

•درد چاویل رَشت له گیانم دِلبر💜💋#دلبرم

تو راهروی تیمارستان داد میزد: برگرده خوب میشم :)🖤🥀🖤#دپ

استوری درخواستی:)🖤#دپ

اگ‍‌ #م‍‌ی‍‌ت‍‌ون‍‌س‍‌ت‍‌ی ذه‍‌ن‍‌م‍‌و ب‍‌خ‍‌ون‍‌ی #گ‍‌ری‍‌ت...

قلب کلاوسم رو شکستی دختره ی..

تهش خودت باختی . . .

تهش خودت باختی؛)))₄₄₄

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط