من :خیلی بدین که پستامو باز نشر میکنید، دلمو شکستین.

من :خیلی بدین که پستامو باز نشر میکنید، دلمو شکستین.
شما:خب به کی...

ولی بچه ها جدا از شوخی باز نشر نکنید وگرنه میام میخورمتون 💔🥲
دیدگاه ها (۱)

بله،بله!من پرنسس سحرم☺️

من دوستی ندارم😂ولی شما هستین🥲

لایک و فالو فراموش نشه!

لایک و فالو فراموش نشه!

سلاممممم عشخای خاله🤗اومدم یه سوال ازتون بپرسم😼بنظرتون برای ه...

سلام جغدا چه خبر؟؟؟راستش یچیزی....خیلی ازتون ناراحتم... هیچک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط