من رو مخت بودم؟؟..انگار برای فهمیدنش خیلی ساده ام.

من رو مخت بودم؟؟..انگار برای فهمیدنش خیلی ساده ام.
دیدگاه ها (۲)

من و تو؟دوسش دارم.

دوست نداشتم این صمیمیت بره ..تلاش کردم.نتونستم جلوش رو بگیرم...

بعد کنکور منو آجییی:)))))

ساری:)

برای فهمیدنش فقط کمی دقت کافی بود و بس

وقتی اون دوست رو مخت جوک میگه:‌ #illit#kpop

دیوونه بازیش رو مخت نیست؟ من عاشق دیوونه بودنش شدم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط