این کارتون چقد مسخره بود اون زمان ولی الان حسرتشو میکشم 🫠

این کارتون چقد مسخره بود اون زمان ولی الان حسرتشو میکشم 🫠✨️

#نوستالژی_کارتون
دیدگاه ها (۰)

وایبشون🫠🌉🌄#نوستالژی_کارتون

دوست دارم برگردم به ۵ سالگیم ✨️🙇‍♂️🌆#نوستالژی_کارتون

کجاست اون کارتون هایی که بچگی هامون با اونا سپری شده کجان او...

منو خیانت تاحالا عشقمو دیدی?

گهگاهی میشینم دوباره نگاهشون میکنم و میفهمم اینا کارتون عادی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط