بعضیا پیام میدید میگید چرا مداحی نمیذاری
وقتی مداحی وتعزیه امام حسین اینطور به بازی گرفته میشه دیگه چرا من بذارم بعضیا بخاطره پول و خودی نشان بدن از امام هم نمیگذرن فقط پول براشون مهمه
- ۲.۳k
- ۲۱ تیر ۱۴۰۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط