تو مدرسه دیجیه کلاس من بودم

دیدگاه ها (۰)

زدی ضربتی ضربتی نوش کن

بله ستون

جررررر

دیجی میخوام قرش بدم یه تا بستنی بهم میدی؟ دیجیه دانادیجیه د...

بد ترین سوتی که تو مدرسه دادیو بگو. کلاس چندم؟

خیانت به سبک مدرسه ای

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط