خیلی با ادبم 😝

تو با ادبی یا بی ادب 😝؟؟؟!!
دیدگاه ها (۰)

وایب من دقیقا همچین چیزیه///

همه چی به طرز عجیبی ترسناک میشه

ادب جاهای خالی زیادی رو پر میکنهاما هیچ چیزی، جای ادب رو پر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط