دل من گرفته کاش یه کم بارون بباره

😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

روحم بعد مرگم آواره ی توست

یا ام البنین واسه ما بنویس رزق اربعین

دلم خوشه که اینجا دارم امام رضارو

فدای آنکه گفت حسین و منی

دل من گرفته ...کاش یه کم بارون ببارهکه بارون...فقط اسم تو رو...

دل من ، گرفته کاش یکم بارون بباره 🙂♥ : ))

خدا کنه که بارون بباره بباره ببارهبه حالِ زارِ مجنون بباره ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط