:)

:)
دیدگاه ها (۱۰)

من‌درک‌میکنم...امیدوارم‌توهم‌درک‌کنی!

_مردم‌همیشه‌قضاوتت‌میکنن..._تنها‌کاری‌ک‌میتونی‌بکنی‌اینه‌ک‌ت...

🖤💫

_اما‌دیگ‌نمیخام‌اون‌دختر‌باشم..!

اشک یه زن شوخی نیست🖤😭

یکی از ادیت های مورد علاقم ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط