اعتماد داشتم

اعتماد داشتم
دیدگاه ها (۳)

حس خوبی داره

کسی که میخواد با من دوست بشه بیاد پی

شاید عشق اولم اینطور پیش می‌رفت بهتر میشد

خطا همه عالیییی. هم کلاسیامن.

اعتماد اعتماد اعتماد . به هیچ کس اعتماد نکن حتی خدت 🌱🤍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط