ظلم نکن ...

ظلم نکن ...
عاقبت خوبی نداره .!🖤
دیدگاه ها (۱)

!🖤...

رفت و با رفتنش ...🙂🖤!

اروم ، اروم ...🥀

عاقبت ظلم تورو یه روز تلافی میکنم ....

ظلم نکن تا تاوان ندی

با امام زمان خیردنیاوآخرت بهت میرسهعاقبت بخیری شک نکن...🌱#ال...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط