به جایی رسیدم که هیچی برام مهم نیس🔗:

به جایی رسیدم که هیچی برام مهم نیس🔗:
دیدگاه ها (۱)

چقدر به خودم بگم تحمل کن.....! :

😅💔

که خودم شدیدن بهش 🖤💔.......! :

بی مخاطب:)🚶‍♂️

رهبر شهیدم

دیگه هیچی برام محم نیس ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⣴⣾⣿⣿⣷⣦⡀⠀⠀⠀⠀⠀...

دیگه برام مهم نیس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط