نمیدونم چی بگم ....:)

#تیک_تاک
لایک بانو 🫶🏻🫂
(اینم یادت نره که تو همیشه زیبایی✨🫂)
دیدگاه ها (۲)

هوم....

خب.....راستشو بخوای خیلی زیبا بود ...:)))

شما هم یا فقط من ...))))

آپدیت های ویبوعه بانو گلنظر😘الهی بگردم بشه جذابمو🤤💘چی بگم دی...

^^^استوری اینستاگرام جیمین:

تو موهام پیدا کردم تاره مو سفید •🙂بگم حالم خوبه کنم وانمود ک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط