برای ِ عاشق بودَن . .🪐`

برای ِ عاشق بودَن . .🪐`
#چشم_چران_عمرات
دیدگاه ها (۱۴)

ترکیبی زیبا از سریال خانواده و چشم چران عمارت🥲😍

ادا ییلدیز باشیم 😍😂

#گناه_من

لااقل خودت هوای خودتو داشته باش🙂✌️

ما عاشق کسایی میشیم که ...هیچ شانسی برای بودن باهاشون نداریم...

عاشق موتور بودن>>

عاشق بودن🤣💸🫶

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط