من هستم

با اینکه کسی برام نبود🙂❤️‍🩹
دیدگاه ها (۲)

تو به دنیا نیومدی که بی نقص باشیتو به دنیا اومدی تا واقعی با...

هعععییی

شیت میم ۳

با اینکه رئالی هستم ولی نیمار یه چیز دیگست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط