۰« و آن طرف تاریکی ها همیشه فردا یی روشن است »۰

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام دوست
سلام بر مظلوم و لعنت بر اسرائیل
دیدگاه ها (۲)

« . به دنیا ی هزار رنگ دل نخواهم بست ‌. »

«... مهربانی صفت بارز عشاق خدا ست ... »

۰// بعد از تو تا همیشه این قصه نا تمام است //۰

سلام بر کسانی که بر عهد خود عاشقانه ایستادند ۰

بسم الله الرحمن الرحیمسلام دوستیا ارحم الراحمین

« از میان همه تنها تو را می خواهم »

خدا که باشد ، هر معجزه ای رخ می دهد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط