خیلیا لیاقت پیش من بودن ندارن👍👍

خیلیا لیاقت پیش من بودن ندارن👍👍
دیدگاه ها (۰)

همه ی حرفایی که درمورد دخترا میزنید قبول ولی این پسرا چین که...

سلامتی همه اونایی که ندونستند قدرمو

واقعا

ممنون

#حق

لیاقت اردم رو ندارن بعضیا... #ایسو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط