ما دیگه انتظاری نداریم،،

ما دیگه انتظاری نداریم،،
دیدگاه ها (۰)

امروز از پدر مادرم شکاکی شدم،،،

یاسان،،،

حالزا شیرم ممنون بابت لایک

مرده شور با ناز بشور،،نازکش ندارم🥀🥀🥀🥀🥀🖤🖤

- و در آخر قول ها کلمه ای بیش نبودند :)

دیگه گمش نکنینا!دیگه نداریم😂

بله دیگه جین همینه چه انتظاری باید داشت؟😂🤣اصکی ممنوع🚫

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط