کیا مثل من عاشق بارونن ? :)

دیدگاه ها (۰)

تو زیبایی قربونت برم :)

[!]

:(((((((((((

عاشقشونم:)))))))

هیچوقت به هیچکس بیش از اندازه محبت نکن اونا عاشق بارونن ، ول...

به آدمایی که میگن عاشق بارونن ولی با چتر زیر بارون قدم میزنن...

کیا عاشق گیتارن؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط