نشکن دلی رو خودت توش میتپبی💔

نشکن دلی رو خودت توش میتپبی💔
دیدگاه ها (۴)

دلمو وابسته یی کسی کردم که دل بریدن بلد بود 🖤

بزن روزگار هر سازی بزنی مجبوریم باهات برقصیم..🎶🎵

شما دونفر رو وقتی معروفی میکنمN👈👉K

لعنت به دنیایی که به ما نیومده...

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(: 💔️

میگه که: لااقل نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...(:💔

نشکن دلی رو که خودت توش میتپی...🙂❤️‍🩹#ایران #عاشقانه #غمگین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط