شاد بوده من اونجا بودم

شاد بوده من اونجا بودم
دیدگاه ها (۰)

🚶‍♀️⚰️🚬

دل من.تنگه ولی

حق

تعریف تتل از کارما

اینم خودم که وقتی اونجا بودم عکس گرفتم چطور شده

بهتون گفته بودم منم اونجا بودم؟#تام_کالیتز#بیل_کالیز#گئورگ#گ...

قبلا خیلی شاد تر بودم…:)) ولی الان؟ ساکت ترین آدم جهانم…

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط