_این قانون زندگی منه 👈 بودی . های های 👈 نبودی . بای بای

_این قانون زندگی منه 👈 بودی . های های 👈 نبودی . بای بای 👋
دیدگاه ها (۰)

بی معرفت 💛

من این دنیا رو نمیخوام خدا 🖤🖤🖤

خونت آباد عشق ، چ دلهایی سوزوندی 🔥❤🔥 🖤 🔥💔🔥

☺️

رد نکن...می‌خوام یه چیزی بهت بگم...من حداقل ۲۵ حقیقت درمورد ...

خوشبختی.....

+روز بخیر ژنرال!_این صدای زیبای اوژنیِ منه؟+بله موسیو... سرت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط