دنیا با هممون بد کرده💔😔💔

دنیا با هممون بد کرده💔😔💔
دیدگاه ها (۶)

دلتنگ چهره ای هستم که نمی دانم خاک با او چه کرده است💔🖤😭🖤😭

بخدا قسم دیگه تو این دنیا نمیمونم💔😭💔

حال هممون با این ویدیو بد شده...

این دنیا خیلی واسه هممون اشنا نیست؟

بعضی ادما رنج میکشند، نه چون دنیا با انها بد است بلکه چون خو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط