🤣🤣🤣🪦

🤣🤣🤣🪦
دیدگاه ها (۰)

اهههه 🤤

اسم این دلقکه چیه اگر کسی میدونه بگه🤔

خدایا...به حق اشک‌های امشب، به حق غیرت عباس (ع)، به حق وفادا...

من زیر بیرق ابوالفضل العباسم🏴🖤💔😭سلام بر عباس، ای غیرت مجسم… ...

منی که هنوزم بلد نیستم :::

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط