یه قلب خسته...

یه قلب خسته...
دیدگاه ها (۰)

تا بگذرد غمی نیست..!

گفته بودم صبورم؛اما

ما رنگ قلبمون هم سیاهه

قلب خسته من …

‌آدمهای مهربان نگاه خسته و یه قلب وپاک دریایی و ی سه تار پرا...

آتیش عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط