کاش میشد بزنم تو گوش دلم بگم نگیر لامصب++

کاش میشد بزنم تو گوش دلم بگم نگیر لامصب++
دیدگاه ها (۰)

خندهایم درد می‌کنه 😔😔😖

😔😔😔🖤🖤

امروز از همه شاکیم حتی از پدر مادرم...😔😔

استوری++

میلی کاش میشد بت بگم..... عاشقتممم❤

ميدونی من هيچوقت نتونستم تو چشمات زل بزنم و بگم دوست دارم ول...

دلم از خداااا گرفته کاش میشد توچشاش نگاه میکردم میگفتم چرا م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط