بیچاره!
بیچاره!
نیایی ضرر میکنی ها…
صبح ها با نوازش بیدارت می کنم
صبحانه بوسه با طعم شعر!
تا ظهر دورت می گردم!
ناهار بوسه با طعم عشق!
چرت عصر گاهی ات را کنج دنج آغوشم میزنی و باز…
تا شب دورت می گردم!
شام بوسه با طعم دوستت دارم!
تا صبح هم میتوانم با لبهایم روی تنت شعر بپاشم!
لگد به بخت خودت نزن!
هیچ کس مثلِ من
تو را وسطِ رویا نمی نشاند!
بلند شو زودتر بیا!
از من گفتن…
دیگر خود دانی !
#سرمایه_جاودانه_قلبم❤
#amd_msn11
نیایی ضرر میکنی ها…
صبح ها با نوازش بیدارت می کنم
صبحانه بوسه با طعم شعر!
تا ظهر دورت می گردم!
ناهار بوسه با طعم عشق!
چرت عصر گاهی ات را کنج دنج آغوشم میزنی و باز…
تا شب دورت می گردم!
شام بوسه با طعم دوستت دارم!
تا صبح هم میتوانم با لبهایم روی تنت شعر بپاشم!
لگد به بخت خودت نزن!
هیچ کس مثلِ من
تو را وسطِ رویا نمی نشاند!
بلند شو زودتر بیا!
از من گفتن…
دیگر خود دانی !
#سرمایه_جاودانه_قلبم❤
#amd_msn11
- ۵.۸k
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط