royi.rahgozar 47320497

دیدگاه ها (۰)

خستــه ام...... 🥀

بغض این روزا همیشگی شده کاش بطلبی و روبه روی گنبدت زانو بزنم...

به به عجب چیزی عه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط