به همشون دلداری دادم.........

به همشون دلداری دادم.........
و خودم دور از چشمشون طوری گریه کردم که تا یک هفته نتونستم گریه کنم،به اندازه ای گریه کردم که چشمام جایی رو نمی دید
دیدگاه ها (۰)

کاشکی این هماهنگی ک اعضا تو دنس دارن رو ما (توی باشگاه) توی ...

تا چند هفته نمی تونم بیام چون نتم رو به چوخ دادم 👍🏻⁦ಡ⁠ ͜⁠ ಡ⁩...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط