اگه جا بزنی پاشدن سخته پس جا نزن

اگه جا بزنی پاشدن سخته پس جا نزن
💪💪
دیدگاه ها (۱)

شاگرد اول شو

هدف

کپشن👾سوسیس‌های های عزیز این مدت حافظه گوشیم پر بود برا همین ...

اگه جا بزنی....

خو اگه ظهر بزنی میمیری؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط