😔

😔
دیدگاه ها (۰)

زندگی داره سخت میگذره

دارک رومنس مورد علاقم

اگه ندیدی نصف عمرت برفناست

شاید مورد علاقه خیلی ها باشه ولی از نظر من یه شخصیت غیر منطق...

علی تنهاست اما نه در بین مردمانش بلکه در بین کارگزارانش#بازگ...

عاشقانه های شبنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط